Kimberley vs. Anytime Fitness – part 2

De eerste week zit er op. Ik ging 4x zoals gepland en dat voelde goed. Ik vind het zowaar echt leuk. Alleen de grondoefeningen doe ik niet ter plaatse. Ja, dat ligt aan mijn zelfbeeld. Daar zo met je benen omhoog en mijn dik achterwerk voor de spiegel waar iedereen het kan zien, nee bedankt. Dat wil niet zeggen dat ik de grondoefeningen niet doe. Ik kocht me een 2kg bal voor thuis en nam de kinderen hun Ikea turnmatjes in. Ik heb een heel support team thuis dat mee doet.

De fitness zelf was een beetje zoeken. Muziek was niet zo’n evidentie. Blijkbaar heb ik zo’n hyper moderne gsm waar je geen oortjes meer kan inpluggen en Lucas zijn blueatooth hoofdtelefoon inpikken om wat in te gaan zweten vond ik nu ook niet zo ideaal. Ik probeerde het dus eerst met de leuke mogelijkheden op de toestellen zelf, maar dat was ook zo mijn ding niet. Dus kocht ik me maar bluetooth oortjes voor mezelf. Opgelost!

Het laatste probleem… Drinkfles. Ik kreeg eentje van de fitness zelf, super tof natuurlijk maar ik vind ze op niets trekken en vooral veel te klein. Ze elke keer gaan vullen wilde ik niet doen. Als ik aan het fitnessen ben dan zit ik in zo’n drive dat ik gewoon wil doordoen zonder pauze. Ik vroeg dus op intstagram naar tips voor een nieuwe drinkfles. Ik zocht en dankzij mijn volgers vond ik er ook eentje. Het werd de Contigo fles van 1.2 liter.

Maar nu… De resultaten na een week.

Ik viel ocharme 400 gram af. Ja, ik weet hoe dat komt. Eigenlijk ga ik fitnessen om mijn overdaad aan ongezonde voeding weg te sporten. Aan mijn voedingspatroon moet echt nog wat veranderen. Alles op zijn tijd šŸ˜‰
Wat me wel opviel is dat waar ik twee weken geleden een loopwedstrijdje met mijn zoon van 5 deed en ik half dood was (Ja, echt op nog geen 100 meter was ik dood door traag te lopen.), ik dat nu doe zonder problemen. Mijn hartslag bleef de vierde keer ook al aanzienlijk lager tijdens het sporten hoewel ik mezelf net elke keer uitdaag om een beetje verder te gaan. Ook de trap op en af lopen gaat al vlotter. Fysiek gezien is er dus echt wel al een verschil en dat na 4 keer. Het motiveert echt om door te gaan.

Maar nu lig ik dus met griep die ook op mijn long zit neer in de zetel en moest ik op maandag al toegeven dat ik niet kon gaan. Met koorts naar de fitness zou geen goed plan zijn. Hopelijk ben ik snel beter en kan ik er weer invliegen. Ik heb er zin in.

Volg en vind ons leuk op:
Facebook
Pinterest
Twitter
Google+
https://gewoon-wij.be/2019/04/10/kimberley-vs-anytime-fitness-part-2/

EĆ©n gedachte over “Kimberley vs. Anytime Fitness – part 2

  • 11 april 2019 om 06:04
    Permalink

    In het begin krijg je spieren en die zijn zwaarder dan vet. Dus zie je niet veel qua gewichtsverlies verlies. Je zult zien dat het straks sneller gaat. Als je tenminste je voeding ook aanpast

    Beantwoorden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *