Met de opstart van Echt Gewoon Wij zijn er natuurlijk ook veel extra vragen bijgekomen. Hier vind je een antwoord op de vragen die ik het vaakst heb gekregen.

Welke thema’s zitten er in het abonnement?
Elke maand staat de download in teken van een ander thema. Ik werk uiteraard voorruit, maar ik kan bijvoorbeeld nu nog niet zeggen welk thema er binnen een jaar zal zijn. Omdat ik ook wat hou van een verrassingseffect heb ik de thema’s op een beveiligde pagina gezet. Deze is enkel toegankelijk voor onze abonnees zodat zij hun lessen voor de komende maanden kunnen voorbereiden binnen de thema’s die ik maak. Wil je dus graag een idee hebben van het eerste thema dat je zal ontvangen, dan volg je best mijn Facebook– en/of Instagrampagina. Daar komen vaak previews tevoorschijn.

Kan ik enkel betalen met kredietkaart?
De maanabonnementen zijn enkel te betalen via kredietkaart. We hopen in de toekomst ook per domiciliƫring aan te bieden, maar momenteel is dat nog niet mogelijk. Van zodra het wel beschikbaar is zal er daarover een mail verzonden worden en bericht worden op de blog.

Andere downloads alsook het jaarabonnement zijn gewoon te bestellen met iDeal, bancontact of kredietkaart.

Kan ik een maandabonnement opzeggen wanneer ik wil?
Ja, je hoeft gewoon een mailtje te sturen naar kimberley@gewoon-wij.be met daarin je gegevens en ik breng het voor je in orde. Dit kan niet voor jaarabonnementen. Deze koop je in 1 keer aan voor een heel jaar.

Wordt mijn jaarabonnement automatisch verlengd?
Neen, wil je na een jaar nog een abonnement dan vind ik dat natuurlijk helemaal geweldig. Je zal vanaf de voorlaatste maand hiervan al bericht worden via mail. Je zal zelf een nieuw jaarabonnement moeten afsluiten, maar ik beloof nu al dat we trouwe klanten zullen belonen.

Kan ik veranderen van abonnement als mijn kind uit een ander is uitgegroeid of het gekozen abonnement te moeilijk blijkt te zijn?
Ja! Absoluut! Je hoeft me gewoon even een mailtje te sturen op kimberley@gewoon-wij.be met daarin je gegevens, je huidige abonnement en het abonnement naar waar je wil overstappen en ik zorg ervoor dat het in orde komt.

Hoe kan ik de gratis downloads downloaden?
Je moet deze in je winkelmandje stoppen en door het betalingsproces gaan, alleen hoe je natuurlijk niets te betalen. Je ziet ze daarna vanzelf op je scherm verschijnen.

In welk bestandsformaat worden de downloads verzonden?
Alle downloads zullen in pdf verzonden worden. Een ander bestandsformaat is geen mogelijkheid.

Wat is de moeilijkheidsgraad van de abonnementen?
Bij de productomschrijving staat heel duidelijk uitgelegd wat je kan verwachten van het abonnement. Ik weet dat de productomschrijvingen erg uitgebreid zijn, maar dat is net om jou als klant een zo duidelijk en goed mogelijk beeld te geven van wat je mag verwachten.

Ik heb nog een andere vraag… Hoe kan ik je bereiken?
Je kan me altijd mailen op kimberley@gewoon-wij.be voor al je vragen. Ook ben ik via mijn Facebookpagina bereikbaar of via Instagram, maar mailtjes zijn altijd het gemakkelijkste.

Wat met mijn privacy?
Check onze privacyverklaring om al je antwoorden te vinden op deze vraag.

Als ik niet meteen antwoord, geen paniek… Het komt er aan. Ik beantwoord de meeste mails altijd in het weekend omdat ik dan extra tijd over heb vanwege het niet les geven aan de kinderen dan. Ik check wel meermaals per dag of er niets dringends tussen zit. Heb je dus na het weekend geen antwoord gehad dan is er misschien iets mis gegaan en kan je best nog eens contact met me proberen te zoeken.